Жарти
|
|
abc | Дата: Вівторок, 23.09.2008, 12:24 | Повідомлення # 91 |
Генерал-лейтенант
Група: Модератори
Репутація: 3
Статус: Офлайн
| "У вашої донечки така ніжна шкіра... але таке тверде м'ясо..."
Життя - це лише мить...
|
|
| |
abc | Дата: Вівторок, 23.09.2008, 12:24 | Повідомлення # 92 |
Генерал-лейтенант
| До палати заходить якийсь чоловік та питає: -Хто здавав аналізи 13го числа? -Я здавав, - відповідає один з хворих. -Який ваш зріст? -170 см. Чоловік розвертається та збирається виходити.Хворий услід йому: -Лікарю,а як щодо моїх аналізів? -Взагалі-то я не лікар,я столяр.
Життя - це лише мить...
|
|
| |
abc | Дата: Вівторок, 23.09.2008, 12:26 | Повідомлення # 93 |
Генерал-лейтенант
| Дворник Никодим вышел на улицу. Сорвавшаяся с крыши сосулька упала вниз и убила его. Патологоанатом в морге задумался над тем, что вписать в графу "причина смерти", но потом улыбнулся и написал: "Весна пришла".
Життя - це лише мить...
|
|
| |
abc | Дата: Вівторок, 23.09.2008, 12:26 | Повідомлення # 94 |
Генерал-лейтенант
| Фрідріх Бюхнер (1824–1899) відкрив у людському мозку фосфор і дійшов висновку, що ця речовина є каталізатором мислення. А оскільки в рибі також є багато фосфору, лікарі довгий час рекомендували їсти рибу для поліпшення роботи мозку. Насправді наш організм зовсім не має потреби в рибі як неодмінному джерелі фосфору. Його досить у яйцях, м'ясі, молоці, овочах, а також у Буському і Радехівському районах Львівської області
Життя - це лише мить...
|
|
| |
abc | Дата: Вівторок, 23.09.2008, 12:26 | Повідомлення # 95 |
Генерал-лейтенант
|
Життя - це лише мить...
|
|
| |
abc | Дата: Вівторок, 23.09.2008, 12:27 | Повідомлення # 96 |
Генерал-лейтенант
| - Доню, злізь з тата, він не для того повішався, щоб ти на ньому каталась.
Життя - це лише мить...
|
|
| |
abc | Дата: Вівторок, 23.09.2008, 12:28 | Повідомлення # 97 |
Генерал-лейтенант